Echipa noastră este formată din profesioniști cu experiență practică în piața de capital, de peste 20 de ani, care au fost implicați în cele mai importante evenimente-reper din istoria recentă a pieței locale, de la construcția cadrului de reglementare modern, definirea infrastructurii pieței pe pilonii actuali și până la admiterea la tranzacționare a celor mai mari companii pe piața românească.
Echipa noastră deține experiență relevantă și în domeniul resurselor umane, participând în mod activ în cadrul unor procese de reorganizare majore realizate la nivelul unor autorități publice, contribuind, atât la construirea strategiei aferente eficientizării activității și îmbunătățirii condițiilor de business, cât și la elaborarea strategiei de apărare în litigiile născute din mecanismele care au vizat eficientizarea activității instituționale.
Carmen și-a început cariera juridică în anul 1986 ca procuror și a fost membru al grupului de avocați din cadrul Asociației pentru Apărarea Drepturilor Omului din România (Comitetul Helsinki).
În perioada 1999 și 2002, a lucrat pentru Consulatul Ambasadei României din Roma.
Prin cunoștințele sale profunde, angajament și viziunea orientată spre inovație si realizări, Oana își propune să aducă un aport considerabil în sprijinirea entităților din domeniul pieței de capital, contribuind la consolidarea durabilă și la dezvoltarea acestui sector esențial în domeniul financiar.
În rolul de consultant, combină cunoștințele juridice cu abordarea practică, pentru a oferi soluții personalizate în piața de capital, optimizând procesele organizaționale și contribuind la dezvoltarea echipelor. Profesionalismul și angajamentul pentru rezultate sustenabile sunt atuuri pe care le relevă în fiecare proiect.
Avem convingerea că relaționarea este cheia succesului. Ne angajăm să construim parteneriate bazate pe încredere, respect și comunicare deschisă. Fiecare interacțiune cu partenerii noștri este ghidată de următoarele principii:
Ascultare activă și înțelegere
Ne asigurăm că înțelegem pe deplin nevoile și obiectivele clienților noștri. Punem accent pe identificarea soluțiilor care să răspundă specificului fiecărei situații.
Transparență și onestitate
Suntem deschiși și onești în toate comunicările noastre. Informăm clienții în mod clar și direct despre riscurile identificate, despre progresul proiectelor/operațiunilor aflate în derulare, precum și despre șansele de reușită a acestora, oferind soluții alternative atunci când este necesar.
Profesionalism și respect
Păstrăm o atitudine profesionistă în toate interacțiunile noastre. Respectăm termenele stabilite și ne angajăm să oferim servicii de înaltă calitate, adaptate nevoilor fiecărui client.
Proactivitate și inovație
Anticipăm nevoile partenerilor noștri și oferim soluții proactive.
Feedback și îmbunătățire continuă
Apreciem feedback-ul primit și îl folosim pentru a ne îmbunătăți constant activitatea. Suntem deschiși la sugestii și ne angajăm să facem schimbări care să satisfacă și chiar să depășească așteptările clienților.
Parteneriate pe termen lung
Ne dorim să construim relații de lungă durată cu clienții noștri, bazate pe colaborare și succes reciproc. Credem că un parteneriat de succes este construit pe fundația unei relații solide și de încredere.
Carmen și-a început cariera juridică în anul 1986 ca procuror și membru al grupului de avocați din cadrul Asociației pentru Apărarea Drepturilor Omului din România (Comitetul Helsinki).
În perioada 1999 și 2002, a lucrat pentru Consulatul Ambasadei României din Roma.
Între 2005 și 2013, a fost membru al Comisiei Naționale a Valorilor Mobiliare din România, unde a deținut, pe rând, funcțiile de Comisar, Vicepreședinte și Președinte. În această calitate, a participat activ la stabilirea politicilor de reglementare aplicabile entităților și operațiunilor pieței de capital, adoptând măsuri pentru implementarea acestora, contribuind la redactarea legislației incidente și la supravegherea pieței de capital. Carmen și-a adus aportul, în mod substanțial, la reglementarea piețelor de mărfuri și a instrumentelor financiare derivate, precum și a instituțiilor și operațiunilor conexe.
În această perioadă, a participat la seminarii și cursuri în domeniul financiar, organizate de autorități și organizații internaționale, susținând numeroase prezentări de specialitate în cadrul evenimentelor organizate pe teme legate de piața de capital, guvernanța corporativă, abuzul de piață și drepturile acționarilor.
Carmen a obținut un certificat de participare de la International Institute for Securities Development, un program format din paneluri profesionale și ateliere de lucru privind dezvoltarea și reglementarea piețelor de valori mobiliare, organizat de U.S. Securities and Exchange Commission, în Washington D.C. (16-26 aprilie 2012).
Ulterior finalizării mandatelor exercitate în cadrul Comisiei Naționale a Valorilor Mobiliare, cu experiența acumulată în domeniul pieței de capital, atât în țară, cât și la nivel internațional, având abilitatea de a gândi critic și de a face față unor provocări juridice complexe, în anul 2017, Carmen s-a întors în domeniul juridic privat, desfășurându-și activitatea în calitate de avocat.
De asemenea, Carmen deține atestat de consultant de investiții și agent pentru servicii și activități de investiții.
Ca o încununare a întregii cariere, Carmen a decis să se alăture unei echipe entuziaste și profesioniste, alături de care are certitudinea că poate aduce plusvaloare activității desfășurate de entitățile pieței de capital.
Cu o activitate profesională impresionantă în domeniul pieței de capital, Oana este un profesionist recunoscut pentru experiența sa în supravegherea conduitei financiare, analiza tranzacțiilor și protecția investitorilor. Pe parcursul carierei sale, a ocupat funcții cheie în cadrul Autorității de Supraveghere Financiară, unde a dobândit o înțelegere aprofundată a specificului și scopului tuturor entităților care activează în piața de capital, aducând contribuții semnificative, care au condus la supravegherea eficientă a entităților, dezvoltarea și implementarea reglementărilor în sectorul instrumentelor și investițiilor financiare.
Înainte de a-și începe activitatea în cadrul A.S.F., a avut o carieră de succes ca avocat, oferind consultanță juridică de specialitate în domenii precum piața de capital, societar/comercial, civil, concurență și audiovizual, reprezentând cu profesionalism interesele clienților. Abordarea sa strategică și abilitățile sale de lider o poziționează ca un expert de încredere, dedicat îmbunătățirii transparenței și integrității piețelor financiare.
De asemenea, având în vedere experiența și cunoștințele dobândite, Oana deține atestat profesional pentru exercitarea unor funcții importante în domeniul pieței de capital, dispunând, astfel, de competențele necesare pentru a acorda consultanță adecvată persoanelor care dețin astfel de funcții în cadrul entităților reglementate.
Prin cunoștințele sale profunde, angajamentul și viziunea orientată spre inovație si realizări, Oana își propune să aducă o contribuție considerabilă în sprijinirea entităților din domeniul pieței de capital, contribuind la consolidarea durabilă și la dezvoltarea acestui sector esențial în domeniul financiar.
Cu o experiență profesională semnificativă în domeniul juridic, Nicoleta a avut privilegiul de a ocupa poziții de management în instituții și entități importante, precum Autoritatea de Supraveghere Financiară (A.S.F.), Camera Deputaților, Uniunea Națională a Notarilor Publici din România și Uniunea Națională a Executorilor Judecătorești. În cadrul A.S.F., a coordonat echipa de juriști, care a asigurat reprezentarea intereselor instituției în fața instanțelor de judecată și a altor instituții și autorități de profil. Această activitate i-a oferit o înțelegere aprofundată a reglementărilor în domeniul pieței de capital și al resurselor umane, reprezentând o etapă a provocărilor juridice complexe.
Experiența dobândită în funcțiile pe care le-a exercitat a ajutat-o să își dezvolte, atât capacitatea, cât și abilitatea, de a implementa strategii eficiente pentru gestionarea proceselor legislative în care a fost implicată. În plus, experiența sa profesională se centrează și pe optimizarea proceselor ce țin de resursele umane, oferind soluții personalizate pentru diverse nevoi organizaționale.
Activitatea pe care a coordonat-o în cadrul Comisiei juridice, de disciplină și imunități din Camera Deputaților a ajutat-o să dezvolte o înțelegere aprofundată a proceselor legislative și administrative deopotrivă. O caracterizează profesionalismul și capacitatea de a lua decizii și implementa soluții strategice în medii complexe.
De asemenea, în considerarea experienței dobândite, Nicoleta deține atestat profesional pentru exercitarea unor funcții semnificative în domeniul pieței de capital, dispunând, astfel, de competențele necesare pentru a acorda consultanță de profil persoanelor care activează în domeniul pieței de capital.
În rolul de consultant, combină cunoștințele juridice cu abordarea practică, pentru a oferi soluții personalizate în piața de capital, optimizând procesele organizaționale și contribuind la dezvoltarea echipelor. Profesionalismul și angajamentul pentru rezultate sustenabile sunt atuuri pe care le relevă în fiecare proiect.